
خدمات پشتیبانی
تجارت الکترونیک
تکنولوژی اطلاع یافتن از چگونگی به کارگیری دانش علمی و مهندسی برای دستیابی به نتایج عملی یعنی محصولات، فرایندها و خدمات یا دانستن چگونگی دستیابی به نتایج عملی بر اساس تجربه است.
- تکنولوژی در قالب محصولات و نیز فرایندها یا روش های مورد استفاده در خلق محصولات و خدمات جدید متبلور می شود.
- تکنولوژی، دانشی عام با هدف شناخت راه حل های عمومی برای مسائل خاص است که بر اساس توانایی کاربرد مؤثر آن پذیرفته شده است . تکنیک، دانشی خاص است که هدف آن حل مسائلی ویژه است که به صورت موردی و بر اساس تناسب .
- در حالی که تکنولوژی و تکنیک هر و به دانش فنی یعنی نتایج عملی مربوط می شوند . پذیرش نیز بر اساس معیارهای متفاوتی صورت می گیرد.
ایجاد و توسعه تکنولوژی دو فرایند
علم و تکنیک
برای ایجاد و توسعه تکنولوژی دو فرایند مشخص می توان در نظر گرفت . از یک سو، فرایندی که از دانش علمی آغاز می شود و کاربردهایی عملی به دنبال دارد و از سوی دیگر، فرایندی که با گردآوری دانش تجربی آغاز شده است
هلدینگ سیمرغ آریایی
پارمیس عارف
پشتیبانی خدمات
تکنولوژی، علم و تکنیک همگی صورت هایی از دانش صریح و متبلور هستند . در شرکت ها، همچنین صورت هایی از دانش ضمنی وجود دارد نظیر دانشی که در میان مردم، سیستم های مدیریتی، فرهنگ

بهزاد حاتمی
مدیرهلدینگ
برای ایجاد و توسعه تکنولوژی دو فرایند مشخص می توان در نظر گرفت . از یک سو، فرایندی که از دانش علمی آغاز می شود و کاربردهایی عملی به دنبال دارد و از سوی دیگر، فرایندی که با گردآوری دانش تجربی آغاز شده است

مریم امیری
مشاور اجرایی
مسائلی ویژه است که به صورت موردی و بر اساس تناسب واقعی و مستقل از دانش مربوط به اصول عمومی زیرساختی آن، مورد پذیرش قرار می گیرد . بنابراین می توان گفت علم، تکنولوژی و تکنیک .
ایجاد و توسعه تکنولوژی دو فرایند
فناوری یا تکنولوژی شگردها
تکنولوژی باید همراه با علم و تجربه

سیستم های مدیریتی، فرهنگ
یک نکته دربارۀ تکنولوژی
روشها و سیستمهایی متفاوت
چراما
خدمات
پشتیبانی محصولات

مدیریت هوشمند

پشتبانی شبانه روزی

استفاده از فناوری






