کارت هوشمند طلایی VIP کلاس صبا

معرفی کارت هوشمند طلایی VIP کلاس صبا :

سامانه یکپارچه کارت هوشمند صبا یک کارت چند منظوره مغناطیسی به منظور خدمات رسانی هوشمند با قابلیت ارائه خدمات و بانکی که با مشارکت یکی از بانک های داخلی به منظور مدیریت خدمات و تامین شرایط مناسب برای زندگی و تجارت کاربران ایجاد شده است که به اندازه یک کارت اعتباری با ضریب امنیتی بالا ایجاد شده است که همراه با قابلیتهای ویژه در اختیار کاربر قرار می دهد که از طریق این کارت میتوانند خدمات بلیط پروازی دیجیتالی، کارت پرواز هوشمند، خدمات فرودگاهی، خدمات گردشگری، خدمات رفاهی ، خدمات آموزشی ، پزشکی و سلامت ، خدمات هوانوردی ، خدمات پروازی با شرکتهای هواپیمایی و سایر خدمات تحت پوشش مجموعه و یا به این سامانه متصل هستند را بدون محدودیت و در کمترین زمان در سراسر کشور با مناسبترین هزینه و یا رایگان دریافت نمایند.از دیگر قابلیتهای کارت هوشمند صبا این است که با توجه به این که اطلاعات کاربر بر روی کارت درج شده است مجموعه ها در صورت تمایل می توانند با تغییراتی در طرح کارت ها از این کارت به عنوان کارت شناسایی سیستمی و کارت تردد مدیران و پرسنل خود استفاده نمایند.ویژگی منحصر به فرد و اختصاصی این کارت هوشمند ،قابلیت استفاده به عنوان بلیط الکترونیکی پرواز و کارت پرواز هوشمند می باشد که برای اولین بار در ایران توسط گروه هوانوردی صبا طراحی و ایجاد شده است در پرواز های شرکتهای هواپیمایی صبا و هواپیمایی سیمرغ آریایی برای مسافران این دو شرکت به صورت اختصاصی و انحصاری قابل استفاده می باشد.

کاربران میتوانند در تمام ساعات شبانه روز از درگاههای ارائه خدمات سامانه از قبیل وب سایت، نرم افزار موبایل و کانتر های هوشمند فرودگاهی متصل به سیستم به صورت آنلاین خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند و هدف اصلی ایجاد این کارت هوشمند حذف کاغذ و سیستم سنتی خدمات از ساختار خدمت رسانی عمومی و سرعت بخشیدن به سرویس دهی و نظارت لحظه ای مدیران به کیفیت خدمات را ارائه نماید. کارت هوشمند صبا محدودیتی برای استفاده توسط کاربران داخلی و خارجی ندارد و کلیه شهروندان ایرانی و غیر ایرانی میتوانند تحت پوشش خدمات این کارت هوشمند قرار بگیرند و خدمات خود را در کمترین زمان دریافت نمایند.

سامانه یکپارچه کارت هوشمند صبا در حال حاضر فعلا داخل ایران فعال می باشد و به زودی بعد از آماده شدن زیر ساخت ها در حارج از ایران نیز برای کاربران خود سرویس دهی خواهد نمود.

کاربردهای اجرایی کارت هوشمند صبا:

-استفاده به عنوان کارت دریافت خدمات سیستمی

-استفاده به عنوان کارت شناسایی سیستمی

-استفاده به عنوان کارت شناسایی شرکتی

-استفاده به عنوان کارت اعتباری خدمات

-استفاده به عنوان کارت پرواز هوشمند

-استفاده به عنوان کارت بانکی متصل به شبکه شتاب

-استفاده به عنوان کارت تردد مجموعه ای

-استفاده به عنوان کلید هوشمند ورودی مجموعه ها

-استفاده به عنوان کارت دریافت خدمات پزشکی کاربر

-استفاده به عنوان دریافت خدمات مراکز تفریحی و گردشگری

-استفاده به عنوان کارت دریافت خدمات حمل و نقل عمومی

خدمات تحت پوشش سامانه کارت هوشمند صبا:

-خدمات رزرو هتل و اقامتگاههای های داخلی و خارجی با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات رزرو پروازهای داخلی و خارجی و VIP با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات رزرو تورهای داخلی و خارجی و نمایشگاهی با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات رفاهی و تفریحی کاربران در داخل و خارج ایران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات ثبت نام در دوره های آموزشی در زمینه های مختلف با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات مشاوره و معاینات پزشکی و بیمارستانی کاربران در داخل و خارج ایران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات رزرو امور فرودگاهی و تشریفات فرودگاهی داخلی و خارجی کاربران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات رزرو ترانسفر های تشریفاتی، عمومی و گردشگری با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات حمل بار مسافر  و اضافه بار در پروازهای داخلی و خارجی کاربران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات اداری امور مهاجرتی و خدمات سفارت کاربران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات ویزا و وقت سفارت و پیکاپ پاسپورت کاربران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات تسهیلات بانکی و اعتباری به کاربران فعال بر اساس رتبه کارت

- خدمات Vip و Cip به کاربران در پرواز و فرودگاه های داخلی و خارجی با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات بیمه حوادث رایگان کاربران پوشش و سرویس های بیمه عمومی کاربران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات زیبایی و پوست و مو برای کاربران  با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات حقوقی و مساوره حقوقی برای کاربران با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات ویژه به کودکان در زمینه های مختلف با تخفیف بر اساس رتبه کارت

- خدمات ویژه در کلیه فرودگاههای داخلی و فرودگاههای تحت پوشش خارجی برای کاربران  با تخفیف بر اساس رتبه کارت

کارت هوشمند صبا یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب
همه قابلیت‌های کارت‌های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و انتقال وجه با کارت هوشمند صبا امکان‌پذیر است.( این خدمت به زودی بر روی کارتهای VVIP و VIP و نقره ای فعال و در اختیار کاربران قرار میگیرد)

برگشت نقدی (به زودی)
با برگشت نقدی، درصدی از مبلغ خرید (بابت هر نوع خرید و یا دریافت خدمات) به صورت اعتبار به کارت هوشمند صبا شما بازمی‌گردد.

مراکز خدمات از هر رنگ، در هر جا
لیست مراکز خدمات متنوع کارت هوشمند صبا شامل پیشنهاد پرواز، رستوران، پوشاک، گردشگری، زیبایی ، پزشکی و سلامت و ... را در قسمت مراکز خدمات در وب‌سایت مشاهده کنید که میتوانید در سراسر ایران و خارج از ایران خدمات مورد نیاز خود را با تخفیف دریافت نمایید.

دریافت امتیاز از هر خرید و دریافت خدمات
با هر خرید و یا دریافت خدمات، امتیازهایی به شما تعلق می‌گیرد که با دریافت امتیاز لازم به رتبه بالاتر ارتقاء پیدا کنید و خدمات و تخفیفات بیشتر دریافت نمایید.

شرایط تمدید و تعویض کارت هوشمند
کارت هوشمند صبا دائمی بوده و در صورت فعالیت داشتن با این کارت نیازی به تمدید ندارد و یا در صورت مفقودی تا یک مرحله رایگان مجدد کارت صادر میگردد.تاریخ انقضا روی کارتهای ویژه مخصوص بخش بانکی بوده که در صورت منقضی شدن به صورت رایگان تعویض میگردد.

ارتقاء کارت هوشمند صبا به رتبه بالاتر
کلیه کاربران کارت هوشمند صبا با کسب امتیاز لازم و ارتقاء به کارت بالاتر تعویض کارت به صورت رایگان انجام میگردد و یا میتوانند با پرداخت هزینه کارت های بالاتر کارت خود را ارتقا دهند و از خدمات و تخفیفات بیشتر بهره مند گردند.

تخفیف ویژه دریافت خدمات پرواز، گردشگری و مهاجرت
کلیه کاربران کارت هوشمند صبا با داشتن این کارت از تخفیف ویژه نقدی در زمان خرید، علاوه بر بازگشت نقدی خرید به حساب بهره مند میگردند

بلیط و کارت پرواز هوشمند
برای اولین بار در ایران کارت هوشمند صبا به عنوان بلیط و کارت پرواز هوشمند برای پروازهای هواپیمایی صبا و هواپیمایی سیمرغ در کلیه فرودگاها و پروازهای داخلی و به زودی در خارج از کشور که پرواز دارند قابل استفاده می باشد.( این خدمت به زودی فعال و در اختیار مسافران این دو ایرلاین قرار می گیرد)

 عضویت در باشگاه کاربران صبا
کلیه کاربرانی که دارای کارت هوشمند صبا هستند به صورت رایگان عضو باشگاه کاربران صبا شده و از خدمات ویژه باشگاه کاربران بدون محدودیت میتوانند بهرمند شوند.

پوشش بیمه حوادث رایگان
کلیه کاربران کارت هوشمند صبا تا زمان در اختیار داشتن این کارت هوشمند به صورت رایگان و نامحدود تحت پوشش بیمه حوادث در ایران و سراسر دنیا قرار میگیرند .

مزیت ها و خدمات رقابتی سامانه یکپارچه کارت هوشمند صبا:

  • حذف کاغذ و بلیط کاغذی و کارت پرواز برای پروازهای هواپیمایی صبا و هواپیمایی سیمرغ و آژانسهای مسافرتی و مراکز فرهنگی و تفریحی طرف قرار با گروه هوانوردی صبا
  • ارائه خدمات ویژه به مسافران شرکتهای هواپیمایی و مجموعه های عمومی و آموزشی هوانوردی طرف قرارداد گروه هوانوردی صبا در سراسر کشور
  • دسترسی راحت و سریع به خدمات پروازی، فرودگاهی، گردشگری مسافرتی ، اقامتی و مهاجرتی با کارت هوشمند صبا بدون محدودیت و با تخفیف در سراسر کشور.
  • قابلیت دریافت خدمات رفاهی، تفریحی و سرگرمی در پایانه حمل و نقل هوایی با استفاده از کارت هوشمند صبا برای مسافران و کودکان مسافران
  • داندگان کارت VVIP  صبا امکان معرفی یکی از اعضا خانواده درجه یک برای استخدام در مجموعه بعد از قبولی در مصاحبه ورودی گروه هوانوردی صبا و شرکتهای زیر مجموعه را داند.
  • دریافت خدمات اینترنت پرسرعت رایگان در فرودگاه داخلی برای مسافران و  کاربران کارت هوشمند صبا
  • ارائه خدمات ویژه تشریفاتی و پذیرایی در پایانه های حمل و نقل هوایی با استفاده از کارت هوشمند صبا به صورت رایگان بر اساس رتبه کارت هوشمند
  • ارائه خدمات بیمه در بخش های مختلف هوانوردی و عمومی همراه با تخفیف ویژه و پوشش بیمه حوادث رایگان برای کلیه دارندگان کارت هوشمند صبا در زمان اعتبار کارت .
  • ارائه خدمات ویژه به ورزشکاران، هنرمندان، بازنشستگان  و دانشجویان در فرودگاه و سفرهای هوایی
  • قابلیت رزرو هتل و مراکز اقامتی و ترانسفر های طرف قرارداد با گروه هوانوردی صبا همراه با تخفیفات ویژه
  • ارائه خدمات ویژه به مسافران کثیرالسفر در پایانه های حمل و نقل هوایی با استفاده از کارت هوشمند صبا
  • ارائه خدمات ویژه به مسافران بیمار در پایانه های حمل و نقل هوایی با استفاده از کارت هوشمند صبا
  • ارائه خدمات ویژه به مسافران ناتوان جسمی ،جانباز و خانواده های معظم شهدا در پایانه های حمل و نقل هوایی با استفاده از کارت هوشمند صبا
  • استفاده از کارت هوشمند صبا به عنوان کارت شناسایی سیستمی و خدماتی و کارت پرواز مسافر در فرودگاه
  • قابلیت اتصال به نرم افزار های خدمات حمل و نقل بین شهری در پایانه های حمل و نقل هوایی
  • قابلیت اتصال به CRMشرکت حمل و نقل بین شهری در پایانه های حمل و نقل هوایی
  • قابلیت اتصال به CRM شرکتهای هواپیمایی، خدمات گردشگری ، رفاهی ، اقامتی و ترانسفر
  • تخفیف در فروشگاها و مراکز اقامتی، خدماتی ، تفریحی و خرید و مجموعه های ورزشی و رفاهی طرف قرارداد گروه هوانوردی صبا.

برنامه کنترل کیفیت سامانه یکپارچه کارت هوشمند صبا :

سیستم های خدماتی و عملیاتی کارت هوشمند صبا با فناوری روز دنیا و همکاری مستمر شبکه بانکی کشور مطابق بوده و از پیشرفته ترین ابزار بهره گرفته شده که ضریب امنیتی برای حفظ اطلاعات کاربران و حریم خصوصی در نظر گرفته شده است و با استفاده از ابزار متصل به فناوری در تمام ساعات شبانه روز به کاربران خدمات ارائه می نماید.در طول شبانه روز واحد پشتیبانی سامانه صبا پاسخگو کاربران خود هستند .

گروه پشتیبانی صبا 24 ساعته پاسخگوی مشترکان و مجموعه های خدماتی متصل به سامانه کارت هوشمند صبا می باشند و همیشه همراه و پشتیبان کاربران خود می باشد.

 

با عضویت خود و خانواده در جمع خانواده سامانه یکپارچه کارت هوشمند صبا با خیالی آسوده بهترین و متفاوت ترین خدمات را به صورت رایگان و یا با تخفیف بر اساس رتبه کارت در سراسر کشور دریافت نمایید. با ثبت درخواست صدور کارت هوشمند صبا ارسال این کارت به سراسر ایران رایگان می باشد.

 

توجه: سرویس های رایگان برای کاربران ویژه بر اساس رتبه کارت هوشمند ارائه میگردد و به همین منظور جهت دریافت کلیه مزایاها و تخفیفات ویژه کارت هوشمند صبا لطفا خدمات مورد نیاز خود را از طریق پشتیبانی مجموعه درخواست نمایید تا شامل دریافت سرویس های رایگان و تخفیفات ویژه در طول سفر و سایر خدمات دریافتی خود شوید .

 

**دارنده این کارت هوشمند تا سقف 60 درصد تخفیف در خدمات دریافتی استفاده نماید**

   

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. 

ارتباط با پشتیبانی گروه هوانوردی صبا

آدرس:  
ایران -تهران -شهرک اکباتان فاز یک خیابان شهید نفیسی ساختمان صبا طبقه چهار واحد هشت
تلفن:   2191011132(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

50,000,000ریال