Case Study

Marrisure: Struggles to Insure the Integrity of Its Supply Chain

خدمات مشارکت در حمل و نقل

گسترش ارتباطات پایدار با تلفن اینترنتی VOIP

فناوری تلفنی IP تحت اینترنت است و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از هر فاصله‌ای بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. تلفن آی‌پی، به‌تدریج به یکی از راه‌های مرسوم ارتباطات تبدیل شده و در بسیاری از شرکت‌ها جایگزین سیستم قدیمی تلفن شده است.

تلفن IP این موقعیت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید خدمات ارتباطات پایدار، مطمئن و ایمن را بین کارمندان خود که در دفتر اصلی شرکت، در شعبات مختلف شرکت و حتی به صورت دورکاری یا با موبایل کار می‌کنند گسترش دهید. تلفن IP، ارتباطات صوتی را با استفاده از پروتکل‌های اینترنت مبتنی بر استانداردهای باز انتقال می‌دهد.

تلفن IP چطور کار می کند؟

تلفن IP، تماس را از طریق «پروتکل اینترنت»، وسایل دیجیتالی و تحت اینترنت برقرار می‌کند. صاحبان مشاغل با این فناوری می‌توانند از مزایای ارتباطات اینترنتی همراه با سخت‌افزارها و برنامه‌ها، استفاده بهینه‌تر و موثرتری نسبت به سیستم‌های تماس قدیمی داشته باشند.

استفاده از این فناوری بیشتر به شرکت‌ها و کسب و کارها پیشنهاد می‌شود چرا که با استفاده از آن می‌توانند به بهبود عملکرد سازمانی و کاهش هزینه‌های اجرایی کمک کنند.

یکپارچه‌سازی با تلفن مبتنی بر IP

تلفن IP، پیشرفت قابل توجهی در سیستم‌های ارتباطی به‌وجود آورده است. این فناوری یکپارچه‌سازی سیستم‌های مختلف به یک سیستم را ممکن کرده است. با استفاده از تلفن IP، کاربر می تواند صوت، داده، تصویر و تکنولوژی‌های چندرسانه‌ای را در سیستم یکپارچه‌ای که مبنای دیجیتالی دارد ادغام کند. این یکپارچه سازی کمک بسیار زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و توسعه کارایی شرکت می‌کند.

تفاوت تلفن مبتنی بر IP و ویپ

تلفن IP، تصویری جامع‌تر از تمام تلفن‌های مبتنی بر ارتباطات تماس اینترنتی فراهم کرده است. ویپ، زیرمجموعه‌ای از این فناوری است که ارتباطات اینترنتی را با انتقال صوت میسر کرده است. استفاده از تلفن IP با افزایش چشمگیر کارایی و کاهش هزینه‌ها همراه است. ویپ برای اتصال تماس‌ها به اینترنت، از LAN استفاده می کند.

مزیت‌های ویپ در استفاده از تلفن‌های IP نسبت به PBX قدیمی

PBX یک شبکه تلفن خصوصی است که بسیاری از شرکت‌ها از آن به‌تنهایی یا با ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال استفاده می‌کنند. دلیل این ترکیب نیز صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. درهرصورت، ترکیبی از برنامه‌های تجاری همراه با سیستم‌های ویپ که از تلفن مبتنی بر IP استفاده می‌کنند، مزیت‌های بیشتری را نسبت به PBX در اختیارشان قرار می‌دهد.

برای مثال یک تلفن IP را می‌توان طوری برنامه ریزی کرد که تماس های مهم به تلفن‌همراه کاربر منتقل شوند و یا یک پیام هشدار مبنی بر تماس خارجی روی موبایل ایشان دریافت شود.

 

گروه تجاری سیمرغ آریایی تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود در صنعت و تجارت از طریق مشاوره، توسعه و هوشمند سازی بازارهای داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات به کاربران خود شعار "مدرن و هوشمند تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی گروه تجاری سیمرغ آریایی را در ایجاد رضایت مجموعه ها و کاربران سرآمدی میان شرکتهای فناوری در زمینه های مختلف کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت و تجارت بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتها ،مجموعه ها و مراکز آموزشی ارائه نماییم

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

ارتباط با پشتیبانی گروه تجاری سیمرغ آریایی

آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191012232(98)+
موبایل:   9227170721(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 


چاپ   ایمیل
Image

سبد خرید

هیچ موردی در سبد خرید نیست

دفتر مرکزی

ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان ایرسا طبقه پنجم واحد 10

تماس با ما

982191012232+
989227170721+

logo-samandehi